På denna sida hittar du vårt omfattande sortiment från det populära företaget Nuance. Den erkända tillverkaren står bland annat bakom ett stort antal mjukvarulösningar till skarpa priser. På Fcomputer vi efter att erbjuda våra kunder den bästa hårdvaran och mjukvaran på marknaden, och Nuance är verkligen inget undantag. Om det är någon som förstår sig på kvalitet, funktionalitet och pålitliga designlösningar så är det detta märke. Har du frågor angående produktval är du mer än välkommen att kontakta oss. Du hittar hela sortimentet här på denna sida.
Nuance är en global ledare inom utveckling av AI och AI-drivna lösningar för att hjälpa människor att kommunicera effektivt och arbeta smidigare
Med 25 års erfarenhet är Nuance känd för att tillverka världsledande programvarulösningar inom röstigenkänning, bildigenkänning och konvertering av tal till text. Dessa lösningar används av kunder över hela världen och Nuance har en stark position inom många olika branscher.
Säkerhet och övervakning
Nuances lösningar för röst- och bildigenkänning används ofta för att hjälpa till att öka säkerheten och övervakningen inom ett företag. Genom att använda Nuances lösningar kan man till exempel automatisera avläsningen av säkerhetsprotokoll, utveckla röststyrda betalningsgränssnitt för en mer säker inloggning eller identifiera vem som använder en specifik arbetsstation.
Hälsovård
Med Nuance lösningar inom AI och röstigenkänning kan läkare och annan medicinsk personal öka sin produktivitet och få mer tid att ägna åt sina patienter. Många sjukhus använder redan Nuances teknologi inom t.ex. röstigenkänning för att transkribera läkaranteckningar och förbättra arbetsflödet inom avdelningarna. Teknologin kan även användas för att hjälpa till att analysera röntgenbilder eller för att hjälpa läkare och patienter att hantera kroniska sjukdomar.
Kundservice
Nuance gör det möjligt för företag att förbättra kundupplevelsen genom att använda AI och röststyrning inom sin kundtjänst. Det är möjligt att utveckla virtuella assistenter och chatbots som kan hjälpa kunderna med en mängd olika problem eller svårigheter. Kunderna kan till exempel ställa frågor, avboka bokningar eller lägga till produkter i sin kundvagn, allt med röstkommandon. Detta sparar tid och ökar kundnöjdheten.
Fordon
Nuance söker ständigt efter nya sätt att integrera AI och röstteknologi inom fordonsindustrin för att förbättra användarupplevelsen. Nuances teknologi kan till exempel användas för att skapa en mer intelligent och användarvänlig navigeringsapparatur eller för att ge bilister möjlighet att ställa väderrelaterade frågor med röstkommandon. Teknologin är också användbar inom fordonsindustrin för att utveckla autonoma fordon.
Bank och finans
AI-teknologin underlättar kundinteraktionen och stödjer olika transaktioner inom bank och finans. Nuances innovativa AI-lösningar förbättrar kundupplevelsen genom t ex att använda röststyrningsteknik i appar för banktjänster, där kunderna kan utföra en mängd olika bankärenden med hjälp av taligenkänning. Teknologin kan även användas för interna ändamål inom bank och finans, t.ex. för att övervaka och göra transaktionsregister enklare och snabbare att genomföra.